"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Penculik cuba culik remaja di khalayak ramai (video)

FMT Reporters 
FLORIDA: Gila dan menakutkan! Sebuah video menunjukkan seorang ibu bergelut untuk menyelamatkan anaknya daripada diculik oleh seorang lelaki.

Lelaki berkenaan yang dikenali sebagai Craig Bonello, cuba menculik gadis berusia 13 tahun yang sedang membeli belah bersama ibunya di sebuah kedai Dollar General dan melarikannya.

Bagaimanapun, ibunya tidak melepaskan penculik berkenaan dan berlaku kejadian tarik menarik. Bonello cuba untuk mengheret gadis itu keluar daripada kedai berkenaan.

Penculik berkenaan akhirnya mengalah dan melepaskan gadis berkenaan namun beliau tidak dapat lari jauh.

Sebaik sahaja beliau berlari ke arah pintu utama, Bonello berhadapan dengan seorang polis yang tidak bertugas serta menangkapnya.

“Dalam 10 tahun ini di jalan raya saya tidak pernah melihat kejadian seperti ini. Beliau benar-benar nekad untuk menculik gadis itu betul-betul di hadapan semua orang di kedai,” kata Sarjan Craig Callahan kepada WTVT.

Tiada ulasan: