"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Azmin tempelak Pas, mahu tawan Selangor, kawasan sendiri kalah

MALAYSIA DATELINE
Tanpa menyebut nama, Azmin menyindir seorang 'tok lebai' ditwitternya
Tanpa menyebut nama, Azmin menyindir seorang 'tok lebai' ditwitternya

Menteri Besar Selangor Datuk Seri Azmin Ali menempelak seorang 'tok lebai' yang berhasrat menawan Selangor dalam pilihan raya umum ke-14 (PRU14).

“Ada tok lebai nak tawan Selangor.Kawasan sendiri pun kalah tersungkur,” tulis Azmin di Twitter semalam.

Beliau tidak menamakan individu 'tok lebai' itu namun dipercayai merujuk kepada Ketua Pemuda Pas Nik Mphd Abduh Nik Abdul Aziz yang kalah teruk pada pemilihan Pas peringkat kawasan di Pengkalan Chepa.

Nik Abduh yang juga ahli Parlimen Pasir Mas hanya mendapat 37 undi berbanding lawannya ahli Parlimen Pengkalan Chepa Dr Izani Husin dengan 207 undi bagi jawatan Timbalan Yang Dipertua kawasan.

Isnin lalu, Nik Abduh berkata, Pas mahu menawan Selangor pada PRU14 walaupun selepas PRU13 parti itu bersetuju PKR memimpin negeri itu.

Namun katanya, keputusan itu tidak selamanya kekal.

Tiada ulasan: