"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Video: Lelaki maut dibaham harimau di hadapan isteri dan anak


Seorang lelaki maut apabila diserang tiga ekor harimau di hadapan isteri dan anaknya di sebuah zoo di Ningbo, timur China Ahad lalu.

Kejadian berlaku selepas lelaki tersebut memanjat dua tembok setinggi tiga meter untuk memasuki taman hidupan liar berkenaan namun malangnya termasuk ke dalam kawasan harimau.

Menurut South China Morning Post, rakaman video kejadian itu tular di media sosial menunjukkan mangsa di heret seekor harimau disaksikan beberapa beberapa harimau lagi.

Harimau yang membahamnya ditembak mati oleh pengurusan Taman Hidupan Liar Youngor di Ningbo.

Tiada ulasan: