"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki Singapura pecah rekod tiduri 57 wanita dalam 24 jam

FMT Reporters

Penganjur pertandingan mengukur setiap ejakulasi lelaki tersebut di mana dia mesti mengeluarkan lebih kurang 5ml ‘semen’ sebagai bukti persetubuhan dilakukan terhadap setiap wanita.

Lelaki-Singapura-pecah-rekod-tiduri-57-wanita-dalam-24-jamfmt-ohsem-inside-article1Seorang lelaki Singapura mencatat rekod baharu meniduri 57 wanita dalam masa 24 jam. Ya, ia mengatasi rekod terdahulu melibatkan 55 wanita.

Sangat “Wow” kan? Bagaimana agaknya dia melakukannya, jom baca artikel selanjutnya.

Menurut laporan berita Herald Europe, rekod itu dipecahkan dalam satu acara tahunan yang dianjurkan oleh sekumpulan pelacur dari Republik Czech yang diadakan di ibu negaranya, Prague.

Lelaki berusia 34 tahun yang enggan dikenali tetapi dikatakan warganegara Singapura mengakui menjalankan pelbagai latihan untuk memecahkan rekod tersebut termasuk latihan berat seperti atlet larian maraton.

“Saya sememangnya seorang penagih seks dan apabila mendapat tahu mengenai acara ini, saya rasa saya patut ambil bahagian. Saya mengambilnya secara serius dan berlatih seperti atlet larian maraton. Latihan ini sebenarnya lebih sukar dari kebanyakan sukan profesional,” memetik katanya.

Tepat tengah malam, acara rekod tersebut bermula dan lelaki itu mula bersetubuh dengan pelacur yang dibawa khas untuk acara tersebut.

Tambah laporan itu lagi, lelaki tersebut berjaya meniduri 29 wanita menjelang tengah hari dan akui mula mengalami kekejangan selepas itu.

Dia kemudian diberi bantuan kecemasan oleh pakar fisioterapi sebelum meneruskan percubaan itu.

Sebenarnya, antara syarat menyertai percubaan ini adalah peserta tidak dibenarkan mengambil sebarang ubat untuk ereksi dan dia bebas daripada semua ujian tersebut.

Cuma, dia akui mengambil makanan herba namun enggan mendedahkan secara lanjut.

Ok, 28 lagi wanita untuk ditiduri…

Lelaki itu akhirnya berjaya meniduri 56 orang menjelang pukul 11 malam tetapi mengambil keputusan mencuba seorang lagi memandangkan masih ada 1 jam sebelum tamat waktu.

Dia sempat berlari ke hospital untuk mendapatkan rawatan kecemasan sebelum meniduri wanita ke-57 dan yeah…. rekod baharu dicatat!

Menurut pihak penganjur, peserta kena mengeluarkan lebih kurang 5ml semen (cecair mengandungi sperma) sebagai bukti hubungan seks dengan semua wanita itu. Macam mana mereka tahu? Penganjur sebenarnya mengukur setiap ejakulasi yang dilakukan lelaki itu.

Tiada ulasan: