"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pesawat Malaysia Airlines patah balik, penumpang telan mata pisau cukur

FMT Reporters
PETALING JAYA: Sebuah penerbitan di United Kingdom melaporkan pesawat Malaysia Airlines MH3 yang dalam penerbangan ke Kuala Lumpur, terpaksa berpatah balik ke London selepas juruterbangnya dimaklumkan seorang penumpang menelan beberapa keping mata pisau cukur.

Menurut News In Flight, juruterbang terbabit membuat keputusan kembali ke Lapangan Terbang Heathrow, selepas dimaklumkan mengenai kecemasan perubatan dalam pesawat A380 itu yang sedang terbang di ruang udara Jerman, Jumaat lalu.

“Kapten membuat keputusan berpatah balik ke Lapangan Terbang Heathrow di London untuk rawatan perubatan,” kata syarikat penerbangan itu menerusi satu kenyataan.

Malaysia Airlines berkata, pesawat itu mendarat di Lapangan Terbang Heathrow pada jam 8.10 malam (waktu Malaysia) dan sepasukan paramedik sudah bersiap sedia merawat penumpang terbabit.

Tiada ulasan: