"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Curah asid di kemaluan bekas isteri kerana enggan lakukan seks


Seorang wanita kini bertarung nyawa selepas bekas suaminya mencurahkan asid ke alat sulitnya disebabkan dia enggan melakukan seks dengan lelaki berkenaan, dalam serangan yang mengejutkan ramai.

Lelaki itu, Ved Pal, melakukan serangan tersebut terhadap bekas isterinya, yang tidak didedahkan nama, di rumah yang didiami wanita itu di Uttar Pradesh, India.

Menurut doktor, keadaan wanita itu kritikal. Pasangan berkenaan telah berkahwin selama tujuh tahun dan mempunyai dua anak.

Bapa mangsa, Kedar Singh mendakwa Ved telah memukul anaknya terlebih dahulu sebelum mencurahkan asid terbabit. Ved turut mendapat bantuan daripada abangnya.

Singh mendapat tahu mengenai insiden tersebut selepas dihubungi oleh jiran anaknya, Mereka kemudian membawa mangsa ke hospital.

Suspek kini melarikan diri.
-kualalumpurpost 

Tiada ulasan: