"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Anak kambing separuh khinzir, separuh manusia (Gambar)










Ia bagaimanapun mati sejurus dilahirkan.
MANILA – FILIPINA. Seorang petani di Filipina terkejut selepas mendapati kambing belaannya melahirkan anak ‘separuh khinzir, separuh manusia’.

Dia kini bimbang haiwan pelik itu mungkin satu sumpahan dan akan membawa nasib buruk kepada keluarganya.

Beberapa penduduk turut menggelar ia sebagai ‘iblis mutan’.

Josephine Repique, 40, berkata, kambing tersebut melahirkan anaknya pada 2 November lalu di sebuah ladang kecil di Sultan Kudarat.

Pembedahan terpaksa dilakukan untuk mengeluarkan dua anaknya itu, namun ketiga-tiganya mati.

“Kami sangat terkejut. Salah satu anaknya itu menyerupai khinzir dan mempunyai pusat seperti manusia,” ujarnya. - The Mirror

Tiada ulasan: