"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bunuh, bakar wanita di sekolah, pengawal keselamatan dituduh dimahkamah

Bernama

KUALA LUMPUR: Suspek utama kes bunuh dan bakar seorang wanita di sebuah sekolah di Bandar Tun Razak, Cheras, di sini, akan didakwa di Mahkamah Majistret Kuala Lumpur, esok.

Ketua Polis Daerah Cheras Muhammad Idzam Jaafar yang mengesahkan perkara itu, berkata pertuduhan ke atas pengawal keselamatan lelaki yang berusia 34 tahun itu dikemukakan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana bunuh.

“Suspek yang masih bujang mempunyai empat rekod jenayah lampau berkaitan cabul dan samun,” katanya ketika dihubungi, hari ini.

Beliau berkata, pihaknya telah mengambil keterangan 37 individu termasuk pengawal keselamatan itu bagi membantu siasatan kes tersebut.

Pada 12 Mac lalu, media melaporkan seorang wanita yang bekerja sebagai penyelia kedai buku ditemukan rentung disyaki dibunuh dan dibakar dalam bilik bengkel sebuah sekolah menengah di Bandar Tun Razak.

Tiada ulasan: