"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Koleksi fatwa-fatwa Mashitah

Fatwa Mashitah untuk tunang Teoh
Oleh:
dewa

"Penulis teringat fatwa sesat yang dikeluarkan suatu ketika dahulu bahawa ibu tunggal halal melacur kerana DARURAT! Justeru, mungkinkah Mahitah akan berjumpa tunang mendiang Teoh untuk menjelaskan kepada beliau bahawa selaku ibu tunggal, tiada salahnya beliau melacur? Mari lihat misteri fatwa-fatwa Mashitah:

1. Fatwa halal melacur

Penulis telah membaca sendiri kenyataan lengkap Mashitah dalam isu ini. Selepas satu Malaysia marah-marah, baru dia buat twist dengan mengatakan bahawa fatwanya diputer belit. Takde putar belit pun. Memang fatwa asalnya ringkas dan begitu. Dalam penjelasannya baru dia tambah itu ini untuk cover kesesatan fatwa asalnya.

2. Fatwa halal tak solat

Mashitah cukup marah sewaktu masyarakat mempertikaikan tentang bagaimana perenang negara solat dalm usaha beliau merentasi laut dengan berenang. Katanya isu solat itu soal remeh temeh!

3. Fatwa Nizar kafir

Katanya Nizar rosak akidah kerana memegang lilin sewaktu majlis membantah pembunuhan/kematian Teoh. Kalau macam tu, aku pun kafir la pasal tiap kali blackout aku pasang lilin?

Bila Najib nyalakan lilin di kuil, HALAL PULAK. Kelakar la mashitah nih

-tranungkite.net-

Tiada ulasan: