"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kah..Kah..Kah.. hebatnya 'Art of Politic' si KJ


Hebat..memang hebat 'The Art of Politic' KJ ...
Kah.. Kah.. Kah.. seumur hidup gurkah-gurkah politik di'port', tak pernah mereka dengar ada mana-mana Ahli Parlimen yang pergi bersidang dengan berjalan kaki...


ini mesti kes nak kencing kita, nak tunjuk kata dia pun macam kita juga ... poodahhh pundek !!!

Kelmarin petang si KJ ini telah meng'TWITT' dengan mengatakan " Nak lihat berapa dekat boleh sampai ke banggunan parlimen tanpa menggunakan kereta, teksi atau bas".

Si-KJ terpaksa berjalan kaki ke banggunan Parlimen apabila dia tidak berjaya untuk naik bas selepas turun dari LRT di stesen Masjid Jamek dari stesen LRT Bukit Jalil.

Dia telah menggunakan perkhidmatan LRT selepas satu sesi dailog dengan Kementerian Belia dan Sukan berhubung dengan pembanggunan belia di Bukit Jalil.

Apabila dia sampai dan turun di-stesen Masjid Jamek, dia cuba mencari perhentian bas untuk cuba nak rasa macam mana naik bas untuk ke parlimen, tetapi pusing punya pusing, 'bus-stop' yang dia cari tak juga jumpa-jumpa.
Tak tau lah..kot-kot KJ pun tak kenal macam mana laa agaknya rupa 'bus-stop' tu ...

Dia kata dia ada juga bertanyakan orang ramai kat mana 'bus-stop' tapi tak ada seorang pun yang tahu 'bus-stop' yang paling dekat.
Kah..Kah..Kah.. hairan bin ajaib, begitu besar kota raya Kuala Lumpur ni tak ada orang tau dekat mana 'bus-stop', memang dia ni kencing kita ...

Akhirnya dia pun berjalan kaki lagi sampai ke Central Market, di-Central Market pun bas dia tak jumpa, 'bus-stop' pun tak jumpa.
Kah..Kah..Kah.. memang sah dia ni kencing

Lalu dia pun ambil keputusan jalan kaki sampai ke banggunan parlimen.


dollah yankee -
Kah..Kah..Kah.. KJ..KJ.. kalau nak kencing pun agak-agak laa bro !!

Tiada ulasan: