"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Cico Harahap ikut jejak langkah Bob Lokman Sertai PAS

LeeSlimShady
Seorang aktor Kacak yang yang mana suatumasa dulu LSS sangka kan yang beliau adalah abang kandung atau sepupu kepada Siddiqqin (Wartawan Suara Keadilan) yang pernah membintangi filem puteri impian bersama amy mastura kini mengambil langkah drastik dengan menyertai PAS.

Mungkin sudah terbuka hidayah melihat kebenaran di hadapan mata dan kejahilan dan kebodohan dalam sistem kehidupan yang di atur oleh gerombolan United Malays National Organisation.

Cico Harahap dulu LSS sangka adalah sepupu atau abang kandung kepada Sidiqqin Omar(wartawan Suara Keadilan) yang mana wajah kedua - dua jejaka kacak ini hampir seiras ini telah mengambil keputusan untuk mengikuti jejak langkah Bob Lokman untuk menyertai wadah perjuangan Islam iaitu Parti Islam Se-Malaysia(PAS).
sidiqqin omar
Ini semua mungkin hikmah dari pandangan tepat bob lokman yang mana benar terdapat kesilapan dalam sistem kehidupan yang telah di atur oleh gerombolan United Malays National Organisation.

Walauapa pun LSS ucapkan Syabas kepada Cico kerana di sini lah perjuangan dalam kehidupan yang sebenar,biarpun LSS adalah Ahli PKR tetapi LSS menyanjung tinggi bagi golongan anak seni yang berani mengambil langkah berani dalam menjulang perjuangan membawa kebenaran.....!!!!
Kelibat Cico Harahap kelihatan bersama dengan Sdr Bob Lokman dan Ustaz Zulkifli Ahmad selepas kuliah mahgrib yang dijalankan di Masjid Al Azim, Pandan  (30 Mac 2011)… 

Kerana andai untuk membuktikan siapa anak seni yang tulen adalah mereka yang berani meredah cabaran dan rintangan biarpun mereka tahu risiko yang besar dan hebat menanti di hadapan.

Syabas Cico! anda tak Sendirian dalam pertempuran ini, Azmil Mustapha(Ali Setan) Ito (Blues Gang), Ringgo(Arrow), Ustaz Akhill Khay dan Waheeda (Wassini) bersama-sama menemani dalam membawa perjuangan yang suci Ini!

Tiada ulasan: