"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Oh! Oh! Hishamudin Tak Usah Berlagak Singa

mohdnoorawang

Oh! Oh! Datuk Sri Hishammuddin Tun Husein Menteri Dalam Negeri (menteri jaga polis Malaysia) mula berkokok atau mula berlagak singa. Hishammuddin mula mahu dan telah mengfailkan saman Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam isu kes video seks yang ditayangkan kepada wartawan di Bukit Carcosa Seri Negara.

Sepatutnya tidak perlu saman Anwar Ibrahim kerana kenyataan beliauterhadap Hishammuddin dan PDRM.

Hshammuddin dan PDRM perlu bertindak tegas dan telus terlebih dahulu pehak yang terlibat secara langsungdan tidak langsung individu yang memiliki video tersebut.

Rakyat awam melihat Hishammuddin cukup lembik dan tidak tegas dalam bertindak. Tak perlu saman dan menyaman Anwar. Rakyat lihat Hishammddin dan PDRM berada dipehak yang bernama GENG DATUK T.

Hishammuddin dan PDRM perlu menyisat dan menahan reman secara tegas seperti kes kes jenayah yang lain.  Bukan untuk mengajar Hishammuddin. Kuasa ditangan Hishammuddin. Jangan jadi singa yang berada di zoo.

Siasat secara menyeluruh. Jika terbukti Anwar Ibrahim bersalah atau menfitnah Hishammudin dan PDRM, barukah tindakan saman Anwar dimulakan.

Rakyat melihat kes video seks yang pehak Polis berindak MACAM KURA-KURA DAN NAMPAK SANGAT KEBODOHAN PEHAK YANG MEMPUNYAI KUASA.

Hishammuddin dan POLIS perlu bertindak tegas dan cepat untuk mencari bukti dan menangkap yang terlibat untuk dibicara. Itu sahaja rakyat mahu dari Hishammuddin.

Jika Hishammuddin dan kerajaan BN yang perdana menterinya Datuk Seri Mohd Najib Razak berindak cepat dan telus terhadap individu yang terlibat dengan kes video seks, RAKYAT AKAN PUJI DAN MEMBERI KREDIT PADA PDRM HISHAMMUDDIN DAN NAJIB SEBAGAI PERDANA MENTERI.

Jika kerajaan BN bertindak ala kura-kura dalam kes video seks tersebut rakyat cukup benci dan meluat kepada kepimpinan UMNO. 

Jangan jadi kes video seks untuk menjadi bahan fitnah dan propaganda murahan. Agar rakyat lupa kepada isu sebenar seperti hanrga barang naik, saham milik bumiputra RM50 Billoin lesap, rasuah, dan lain lain.

Rakyat dapat menghidu kerajaan BN dan UMNO dalam kes video seks tesebut hanya untuk memerangkap seseorang dan menjadikan kambing hitam dan membuat rakyat terlupa dalam masalah yang sebenar.

Cara BN/UMNO betindak makan diri sendiri dan perilaku bertindak serta modas operandi sama dengan teknik perisik Yahudi.

Tiada ulasan: