"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Polis Malaysia jadi perompak, pengedar dadah, pengganas?

amkns

Ini bukan kerana nila setitik rosak susu sebelanga, ini dah lebih setitik nila yang dah rosakkan susu sebelanga. Sebelum ini dilaporkan kes polis jadi perompak, polis jadi pengedar dadah, polis tendang perut ibu tunggal, kini polis pula diberitakan tembak pelajar dalam satu kes gaduh. Ayoyo, apa sudah jadi dengan polis di Malaysia sekarang ini?




Berita Polis tendang perut ibu tunggal dalam serbuan di

Berita Lima anggota polis jadi perompak

Berita Enam Pegawai Polis jadi Pengedar Dadah

TIGA ANGGOTA POLIS DITAHAN BANTU SIASATAN KES TEMBAK PELAJAR
Khamis September 1, 2011

KUALA LUMPUR: Tiga anggota polis antara enam yang ditahan berhubung kejadian melepaskan tembakan yang mencederakan seorang pelajar kolej swasta di Taman Seri Rampai, Setapak, di sini Rabu.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur Datuk Ku Chin Wah berkata ketiga-tiga anggota itu berpangkat Koperal dan Lans Koperal.

"Dua daripada mereka bertugas di Bukit Aman dan seorang lagi di Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Selangor," katanya kepada Bernama ketika dihubungi Khamis. Menurutnya siasatan awal mendapati kejadian berpunca daripada pergeseran kenderaan, namun siasatan masih lagi dijalankan.

Selain tiga anggota polis itu, tiga lagi yang ditahan semalam adalah rakan mangsa berumur antara 20 dan 27 tahun. Kesemua suspek ditahan reman sehingga 4 September bagi membantu siasatan. Pelajar lelaki berusia lingkungan 20-an itu dilaporkan cedera parah akibat ditembak di hadapan sebuah kelab malam pada 6 pagi.

Pelajar itu bersama tiga lagi rakannya baru sahaja memasuki kereta untuk meninggalkan kelab malam berkenaan apabila mereka didatangi sekumpulan lelaki. - BERNAMA

1 ulasan:

bentolo berkata...

itu namanya polis samseng.siapa pulak yg gajonya.