"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Berbual dengan TG Nik Aziz esok

Harakahdaily
KUALA LUMPUR, 1 Sept: Rakyat Kelantan khususnya blogger dan pengguna laman sosial Facebook berpeluang bertemu mata dan berbual dengan Menteri Besar, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat jam 9 malam esok.

Tuan Guru yang juga Mursyidul Am PAS itu akan bertemu semua penggunna internet itu dalam program 'Bual Bicara Bersama Bloggers dan Facebookers' negeri itu di Balai Islam Kota Bharu.

Dalam program itu, mereka yang hadir boleh menanyakan apa sahaja isu secara bersemuka dan akan dijawab oleh Tuan Guru.

Selain beliau, turut serta pada majlis itu nanti adalah Exco kerajaan negeri, Datuk Husam Musa dan Ahli Parlimen Machang Saifuddin Nasution.

Program itu diadakan khusus bagi memberi ruang kepada pengguna alam maya mendapatkan jawapan serta pandangan tepat dari tokoh-tokoh tersebut terhadap perkembangan politik semasa yang berlaku dalam negara.

Sehubungan itu, kesemua blogger dan Facebooker diseru untuk hadir ke majlis itu esok.

Untuk rekod, sehingga berita ini ditulis, laman peminat Facebook Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat mempunyai 554,309 orang peminat.

Tiada ulasan: