"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Komunis pun Beraya Juga

Muhaimin sulam
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiGr7WAh9JcHBqTV2O6K0h967O_teeU9rjAgkRgoDAZIuKhkQNEeFRcmkhsYAXUUkbugwlC6FVljeAFjceMo4uUU3KxSINvslKHGQakJDkOspubrTdBX1I4_8W_N8gEjsztOeAaaxmsAyo/s1600/mat+sabu+4.jpg
1. Abang Mat Sabu jangan bimbang. Saman mungkin boleh menang. Akan tetapi sejarah komunis selama akan hitam selegam-legamnya dalam buku Sejarah. Itu silibus dari tadika hingga universiti di Malaysia


2. Puak nasionalis biasa bersamping lengkap songkok hitam tinggi melangit. Puak tradisionalis pula, lilit serban menutup kepala yang tak berambut atau berambut uban. Puak sekularis kapitalis meraikan dengan mengedarkan sampul berisi wang untuk undi.

3 Puak-puak arwah Rashid Maidin beraya di Selatan Siam bagaimana? Ohh mereka juga beraya macam kita.

4. Selamat hari raya puak-puak Komunis seMalaya. Hentikah perang.

Tiada ulasan: