"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

UMNO Bunuh Penduduk Memali Dan Ibrahim Libya

mohdnoorawang
Timbalan Presiden PAS Haji Mohammad Sabu @ Mat Sabu menjadi figura dan berita yang cukup besar oleh media pro UMNO dan media tv. Mat Sabu dituduh penganas dan pengkhianat bangsa yang sebenar oleh pemimpin tertinggu UMNOapco.

Jika Mat Sabu dituduh dan dilebelkan pelbagai watak dan gelaran yang jahat oleh pemimpin UMNO termasuk orang kuat DAP Karpal tidak setuju apa yang diperkatakan oleh Mat Sabu dalam isu peristiwa "Bukit Kepong",

Bagaimana pula kes dan peristiwa Memali di Baling Kedah?. Penduduk Memali diserang dan ditembak secara rakus oleh pehak keselamatan. Siapa yang mengarah menembak secara brutal atau secar gila babi tanpa tiada kasihan belas dan tidak bertamaddun.? Hukumnya pemimpin UMNO adalah orang yang paling bertanggungjawap peristiea Memali.

Umno dan pemimpinya lebih rakus dan jahat dari Mat Sabu. Sepatutnya UMNO dan kerajaan BN termasuk perdana menteri ketika itu digelar pengjahat dan pengganas yang sebenar.

Dengan tegas pemimin BN/UMNO adalah orang yang paling jahat kerana membunuh penduduk Memali bersama ustaz Ibrahim. Tangan UMNO/BN perlu digelar pembunuh dan penganas dan pengkhianat nombor wahid di Malaysia.
-tko-