"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kehadiran di ceramah Kembara Anak Muda Umno menakutkan PR!

http://lianglahad.blogspot.com/
JUMLAH KEHADIRAN DI CERAMAH KEMBARA ANAK MUDA UMNO DI SHAH ALAM YANG SANGAT MENAKUTKAN PR!!!!

Semalam (Sabtu,9 February 2013) UMNO & BN telah menganjurkan siri ceramah "Kembara Anak Muda Sayangi Selangor" bertempat di seksyen 24 Shah Alam..

Aku sengaja datang ke ceramah tersebut lewat sikit..
kerana jika aku datang awal dan ambil gambar kerusi seperti yang blogger UMNO selalu buat tu,itu bagi aku tidak jujur dalam menyampaikan maklumat keadaan semasa..

Jadi aku sengaja datang sekitar pukul 10 malam..
dan seperti yang diduga,ceramah sedang berlangsung...

Tiada ulasan: