"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

ADEGAN LAWAK - FAEKAH S/U MB MALUKAN NOH OMAR

dukunpasir
Kenapa penulis letak lawak dalam isu Fekah Husin S/U Politik MB Selangor ni dengan Menteri Pertanian - DS Noh Omar, nanti anda saksikan sendiri komen yang akhirnya makan DIRI ........

Bernama melaporkan kenyataan DS Noh Omar dan dibalas Twit oleh Fekah yang anda dapat lihat dibawah yang akhirnya menjadikan isu ni semakin panas triba triba isu debat pula yang timbul ...errr...suka lari tajuk ni memang kegemaran mereka kot
Perhatikan apa yang dijawab oleh Fekah pada twit SENAK......kesian si SENAK...terus senak perut tak dapat jawab miahahahahahaha.

Ini pula adegan isu surat dihantar yang dijawab oleh Fekah dan Noh Omar.....
Ok .....nampaknya Noh Omar macam terasa dengan kenyataan Fekah dalam DEBAT sesama sendiri, jadi diulas seperti dibawah ini

1 ulasan:

Unknown berkata...

A'kum

Yang seronoknya bila siumar yang blur dan sisenak tu mencelah...

Sisenak ni, senak apa sebenarnya?
Senak perut atau senak otak?