"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

NGERI !!! Gambar mekanik pesawat Boeing hancur disedut dalam enjin..

matuse68
Memang Ngeri!!! Untuk cabaran seorang mekanik pesawat atau kapal terbang. Kejadian ngeriini berlaku di Lapangan terbang antarabangsa Texas. Pesawat jenis Airlines Flight 1515 dalam proses penerbangan menuju ke lapangan terbang Bush Intercontinental di Houstonwhen..

Menurut info, proses menyenggarakan enjin sebelah kanan sedang dijalankan. Dalam masa yang seorang mekanik telah disedut dalam enjin tersebut. Selepas siasat,menunjukkan mangsa yang disedut dalam enjin tersebut ialah seorang mekanik yang bekerja sebagai pembekal syarikat penerbangan tersebut.

Tiada ulasan: