"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Azwan Ali buat hal lagi dakwa personaliti ini guna bomoh untuk menang

FMT
azwan-ali_600
Azwan Ali memuat naik status di laman Instagram menghentam personaliti dengan pelbagai tohmahan.
PETALING JAYA: Personaliti televisyen, Azwan Ali membuat kecoh lagi di laman sosial Instagram.
Terbaru, adik Menteri Besar Selangor, Mohamed Azmin Ali itu, mengutuk seorang personaliti dengan pelbagai kata-kata nista.
Dalam status yang dimuatnaiknya, dia turut mempersoalkan anugerah individu yang dibengangnya.
“Do I care? Lantak ko lah but Azwan Ali bukan macam some artis sangkak (do know who is shit) yang sanggup jumpa bomoh untuk stay? Bayar titile? Bayar surat khabar sampah to win”, katanya di laman Instagram.
Dalam salah salah satu komen yang diberikan pengikutnya yang dikenali sebagai reezforyou memberi petunjuk individu yang dimaksudkan.
azwan-ali_ttes_600
“Janganlah nak banding2kan…dua2pun best betul kn @aznilnawawihm”, katanya.
Mungkinkah individu yang dimaksudkan Azwan ini bekas pengacara Akademi Fantasia (AF) yang juga orang kuat Astro, Datuk Aznil Nawawi?

Tiada ulasan: