"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ketua Polis Negara menambahkan lagi kerosakan imej negara.

Dato'Mahfuz Omar
1.Adalah sangat dikesali kenyataan Ketua Polis Negara yang menyatakan PDRM akan menyiasat siapa dan bagaimana kebocoran maklumat yang besertakan dokumen yang di perolehi Wall street journal(WSJ). Kenyataan KPN tidak membantu memulihkan imej Malaysia.

2.Kenyataan tersebut menambahkan lagi rasa tidak percaya masyarakat antarabangsa kepada Malaysia apabila institiusi (PDRM) yang sepatutnya menjaga kepentingan rakyat dan negara dilihat cuba untuk melindungi jenayah yang dilakukan olih pembesar negara. Kenyataan KPN sebenarnya mempunyai unsur sabotaj ekonomi negara.

3.Sikap KPN telah menyebabkan timbul keraguan rakyat Malaysia terhadap ketelusan pasukan khas penyiasatan kes 1MDB dan laporan WSJ. Apakah kesudahan lakonan dan drama yang sedang di lakonkan mereka.

4.Bagi menjamin integriti Pasukan khas penyiasat serta nama baik negara saya mendesak dikeluarkan Tan Sri Khalid Abu Bakar (KPN) dari pasukan khas penyiasat dan dilucutkan jawatan beliau sebagai Ketua Polis Negara.

Dato'Mahfuz Omar
Ahli Parlimen Pokok Sena

1 ulasan:

Malaysiabaru berkata...

Mahfuz pg mampus lah.... UG jugerrr mamat ni