"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tahniah Mat Sabu

Dinsman
Marilah kita ucap TAHNIAH kp Mohamad Sabu sempena kemenangannya dlm perbicaraan mahkamah kes Mat Indera. Seorang tokoh politik Pas (bekas?) yg prihatin dg kebenaran fakta sejarah.

Berhujah dg para profesor negara. Menghadapi fitnah membela komunis. Menghadapi risiko dipenjara. Demi memperbetulkan fakta sejarah yg telah dimanipulasi.

Mereka yg mempertikaikan keintelektualan Mat Sabu - tolong semak semula fIkiran anda. Kejayaan Mat Sabu memperbetulkan fakta sejarah ini bukannya satu perkara kecil. Ini satu sumbangannya yg besar kp kepribadian bangsa kita.

Tahniah Mat Sabu. Juga tahniah Hanipa Maidin peguamnya dlm kes ini.

Tiada ulasan: