"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ceramah Zakir Naik: Inilah sebenarnya yang ditakuti Hindraf dan puak yang sewaktu dengannya (video)


Remaja Kristian di Islamkan Dr Zakir Naik di Padang Astaka Kemaman 
Seorang remaja Kristian berumur 19 tahun, Nina Grace berbangsa Philippines telah memeluk islam di Program Grand Finale Dr Zakir Naik Terengganu Tour di Padang Astaka Kemaman.

Beliau merupakan pelajar daripada Kolej Ranaco, offshore engineering Ranaco. Sebelum ini beliau telah menghafal Al-Fatihah,3 kul dan Qursi sejak berumur 13 tahun.
361c2dd1-46e8-4e2e-85da-281e11214418
edefc071-cbf3-467e-b7cc-6ade003736c3
4d2f23da-889a-4bc9-94d6-dd349c225849
Dr Zakir Naik berjaya mengislamkan seorang gadis Kristian berusia 19 tahun, Nina Grace dari Filipina yang mengikuti syarahannya di Padang Astaka, Kemaman, Terengganu. di sini, sebentar tadi.

Nina dengan rela hati bersetuju mengucap dua kalimah syahadah selepas berpuashati mendengar penjelasan Dr Zakir mengenai konsep ketuhanan dan kenabian Muhammad.

Gadis itu mengucap syahadah di hadapan lebih 30,000 hadirin dan kelihatan sedikit sebak.

Tiada ulasan: