"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mira Filzah perjelas isu foto beraksi lucah (Gambar)

Kuala Lumpur – Heboh seketika laman sosial ketika ini apabila sekeping gambar Mira Filzah bersama objek seperti replika kemaluan lelaki telah tersebar. Tidak mudah melatah, pelakon ini menjelaskan fitnah tersebut di laman Instagram.

“Assalamualaikum. Rasanya, rata rata pun dah tahu gambar (iaitu gambar sebenar) yang telah di-edit tersebar. Dan tak perlulah Mira tunjuk atau upload disini gambar yang telah di-edit”

“Cukuplah Mira tampil di sini, nak bagitahu, nak tunjuk, ini adalah gambar yang sebenar,” katanya melalui laman sosial media tersebut. Tambah Mira, dia menyerahkan kepada Tuhan perkara tersebut selain menjelaskan tidak mengetahui siapakah disebalik dalang perbuatan itu.
-kualalumpurpost-

Tiada ulasan: