"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Penyampai TVwanita ini janji bogel jika Itali juara Euro 2016



Milan: Penyampai televisyen Itali, Francesca Cipriani mengeluarkan kenyataan di Instagram. Dia membuat kaum lelaki menunggu janjinya itu.

Menurutnya, Francesca memuat naik gambar seksi di akaun Instagram peribadinya. Di foto tersebut, dia mempamerkan belahan payudaranya yang hanya ditutupi bendera Itali.

Bukan kerana fotonya yang membuatkan dunia maya terpaku, tetapi keterangan status gambar tersebut. Francesca yang berjanji apabila Itali menjadi juara Piala Eropah, dia akan telanjang.

“Jika Itali menang di Euro 2016. Bendera yang ada di sini akan terbang jauh,”kata penyampai televisyen yang berambut perang tersebut.

Tentu saja janji Francesca membuat lelaki berharap dan kebanyakannya dari Itali. “Semoga bendera itu boleh terbang jauh,” kata pemilik akaun @ riky10.

Bagaimanapun,pasukan Itali sendiri sudah memastikan pasukan itu 16 pasukan terbaik ke pusingan kedua Piala Eropah 2016. Sebagai juara Kumpulan E, pasukan di bawah kendalian Antonio Conte itu akan melawan kunjungan juara bertahan Sepanyol pada 27 Jun ini.
-kualalumpurpost-

Tiada ulasan: