"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Remaja kerat kaki warga emas direman 7 hari

reman
PASIR MAS: Mahkamah Majistret Pasir Mas hari ini memerintahkan seorang remaja lelaki berusia 19 tahun direman bagi siasatan cuba membunuh seorang warga emas yang dikerat kakinya dalam kejadian samun semalam.

Majistret Mohd Izuddin Shukri yang membenarkan permohonan itu berkata tahanan reman bermula hari ini.

Semalam, seorang warga emas, Mek Som Mat Diah, 89, putus pergelangan kaki kiri selepas ditetak seorang remaja lelaki yang cuba menyamun di rumahnya di Kampung Tanjung Rendang, Lemal, di sini.

Dalam kejadian kira-kira 6 petang itu, suspek dilaporkan menceroboh rumah wanita berkenaan dan meminta wang.

Suspek bagaimanapun mula bertindak agresif apabila mangsa dan anaknya enggan memberikan wang yang diminta.
-Bernama

Tiada ulasan: