"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wanita mengandung maut tertembak di perut


Wanita mengandung maut tertembak di perut Sedutan video menunjukkan seorang wanita maut tertembak di bahagian perut.
BATHINDA - INDIA . Seorang wanita mengandung maut selepas terkena tembakan di perut ketika meraikan perkahwinan, Sabtu lalu.

Laporan NDTV mengatakan Kulwinder Kaur terkena tembakan yang dilepaskan oleh individu dikenali Billa ketika menari di atas pentas.

Suami Kulwinder, Harjinder Singh mendakwa kejadian tersebut bukan disengajakan.

Sementara itu, pihak berkuasa menganggap kejadian tersebut sebagai 'tidak disengajakan' sehinggalah siasatan selesai.

"Maklumat lanjut akan diberikan selepas proses bedah siasat," kata pegawai polis, Daljit Singh.

Saksi juga mendakwa kejadian tersebut tidak disengajakan selepas menyaksikan senapang patah yang digunakan Billa tersekat dan secara tiba-tiba tertembak mangsa. ‎

Mangsa merupakan ahli kumpulan muzik yang sering membuat persembahan di majlis perkahwinan.

Tiada ulasan: