"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mana JANJI kamu nak bawa Orang Asli berunding dengan Timbalan MB Kelantan?

*Nazman Che Iberahim TAMBAH GARAM PADA LUKA ORANG ASLI KELANTAN*

1. Usul Bantah kekejaman Kerajaan Myanmar pada Masyarakat Rohingya oleh Pakatan Harapan DITOLAK oleh siapa di PARLIMEN? Kerajaan Malaysia yang dikuasai Bn.

2. Himpunan harini dibuat oleh Kerajaan BN, Parti memerintah Kerajaan Malaysia yang tolak usul tersebut.
3. Bagi saya ia Sandiwara JELAS dan permainan politik murahan. Kerana mereka dah tolak awal2 di Parlimen. Jika mereka ikhlas mereka patut terima di Parlimen.

4. Usah politikan isu Orang Asli, PAS Kelantan mentadbir Kerajaan Negeri telah memganiayai Orang Asli, Jabatan Hutan tangkap 54 orang antara paling besar dalam Sejarah Orang Asli.

Xby AdChoices

5. Demi semata tembolok duit kamu, Bajet 2017 membuktikan RM170.20 juta disasarkan untuk dikutip, dan ia SUMBER DUIT TERBESAR Kerajaan Kelantan.

6. PAS Kelantan yang mentadbir Kelantan tolonglah jangan jadi Talam Dua Muka, Isu Rohingya di Myanmar kamu boleh bantu, kenapa Isu Orang Asli di bawah Negeri kamu sendiri tidak mahu selesaikan dengan cara baik?

Syam Ghaz
Amal Kelantan
Upwk Negeri Kelantan

Tiada ulasan: