"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Rakaman CCTV kes samun, rogol di Puchong tersebar


Puchong – Satu rakaman video yang dipercayai kes samun dan rogol di Puchong, Kinrara menjadi tular di media sosial pada ketika ini.

Video tersebut yang berdurasi 4 minit dipercayai dirakam menerusi kamera litar tertutup (CCTV) di sebuah premis judi. Menerusi video tersebut, kelihatan dua orang lelaki dalam kedai tersebut melakukan perkara terkutuk itu secara bergilir-gilir terhadap seorang wanita dipercayai juruwang.

Menurut Raymond yang merupakan orang pertama yang memuat naik video berkenaan, kejadian tersebut berlaku pada dua hari lepas namun bagaimanapun dua orang penjenayah tersebut telah berjaya ditangkap berdasarkan gambar-gambar yang turut dimuat naik bersama video tersebut.

Menurutnya lagi, dia memperolehi video tersebut menerusi aplikasi WeChat yang mana dikongsikan oleh kenalannya. — Siakapkeli.my

Tiada ulasan: