"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pengapit pengantin diraba tetamu majlis kahwin


Seorang gadis mengalami pengalaman yang menakutkan apabila dia diraba oleh sekumpulan lelaki termasuk pengapit pengantin lelaki pada satu majlis perkahwinan rakannya.

Dalam kejadian itu, Zhang yang menjadi pengapit kepada pengantin perempuan di Guangzhou, telah direbahkan ke lantai secara paksa oleh sekumpulan tujuh ke lapan orang lelaki.

Zhang mendakwa telah diraba manakala tetamu lain yang menyaksikan kejadian itu bersorak seolah-olah perbuatan berkenaan adalah satu gurauan.

Susulan itu Zhang telah membuat laporan polis dan mahu lelaki terbabit ditangkap kerana melakukan perbuatan yang menjijikkan itu.

Dalam pada itu, pengapit kepada pengantin lelaki yang turut meraba Zhang, berkata, dia begitu teruja pada majlis perkahwinan tersebut dan tidak sedar melakukan perbuatan yang memalukan itu.

“Saya dan rakan-rakan telah melakukan perbuatan yang tidak wajar dan telah mengemukakan permohonan maaf kepada Zhang menerusi Wechat,’’ katanya.

Zhang bagaimanapun enggan menerima permohonan maaf tersebut dan mahu polis mengambil tindakan.
-kualalumpurpost

Tiada ulasan: