"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Marah dengan orang lelaki, wanita kerat kemaluan anak sendiri?

Beijing – Seorang wanita di timur China memotong kemaluan anak lelakinya dipercayai semata-mata kerana mahu kembali kepada keluarga suaminya, lapor media China.

Kanak-kanak malang itu yang dikenal pasti sebagai Xiao Wen melepasi tahap kritikal dan berada dalam keadaan stabil.

Sina.com melaporkan insiden berlaku di Chonggren, bandar Fuzhou, Jiangxi.

Xiao Wen dibawa ke hospital oleh datuk dan neneknya dalam keadaan berlumuran darah.

Doktor menjalankan pembedahan penyambungan kemaluan dan kanak-kanak itu kini dalam keadaan stabil.

Doktor berkata, dia mungkin akan berdepan kesukaran fungsi zakar, namun dia masih berpeluang mempunyai anak di masa depan jika dia sembuh sepenuhnya.

Nenek kanak-kanak itu memberitahu, wanita itu meninggalkan keluarganya sejak setahun lalu dan berkahwin dengan orang lain.

Motif wanita itu masih tidak jelas.
-mstar

Tiada ulasan: