"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

'Alahai, satu dunia kena tipu...'


TEHRAN - IRAN. Remaja yang mendakwa bahawa dia menjalani 50 pembedahan untuk kelihatan seperti Angelina Jolie mendedahkan kesemua gambar kelihatan seperti zombie yang tular itu adalah tidak benar.

Memetik laporan Mirror.UK. Sahar Tabar, 19 tahun, berkata, dia sengaja mengubah suai gambar berkenan demi mengekspresikan seni dan demi hiburan semata-mata.

"Gambar yang dimuat naik di Instagram milik saya sebenarnya telah disunting menggunakan kaedah 'photoshop'," katanya.

Tabar mengakui dengan menghasilkan gambar sebegitu memberi kepuasan kepadanya dan baginya ia sebagai satu cara untuk memberi hiburan kepadanya.
Minggu lalu, tular di media sosial seluruh dunia mengenai imej Tabar yang kelihatan seperti aktress, Angelina Jolie, namun berwajah jelik persis zombie.

Dia yang berasal dari Tehran, Iran menjadi 'selebriti' di Instagram berikutan menjadikan laman media sosial tersebut sebagai diari dia bertukar menjadi selebriti kesayangannya itu.

Dalam pada itu, beliau juga turut mempunyai lebih 300,000 pengikut di laman Instagramnya.
-sinarharian

Tiada ulasan: