"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

21 Pelajar Tahfiz Didakwa Diliwat, Dicabul Penyumbang

FMT Reporters
PETALING JAYA: Seorang pemberi sumbangan didakwa mendera secara seksual dan fizikal 21 pelajar sebuah maahad tahfiz di Kuantan, lapor Sinar Harian.

Akhbar itu melaporkan seorang guru sekolah terbabit dalam laporan polisnya mendakwa pelajar berumur 14 hingga 17 tahun itu dipaksa melakukan hubungan seks sejenis, diliwat serta menghisap kemaluan lelaki tersebut.

Suspek turut didakwa memukul dan mengugut bunuh mangsa supaya tidak mendedahkan perbuatan itu.

Akhbar itu melaporkan Ketua Polis Daerah Kuantan, ACP Mohamad Noor Yusof Ali mengesahkan menerima laporan berhubung kes itu dan siasatan lanjut sedang dijalankan

Tiada ulasan: