"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ahli Parlimen Batu ditahan kerana langgar PKP

Ahli Parlimen Batu P. Prabakaran ditahan polis hari ini ketika sedang meninjau keadaan di apartment Sri Murni di Selayang yang diletakkan di bawah PKPD. – Gambar fail The Malaysian Insight, 20 April, 2020.

AHLI Parlimen Batu P. Prabakaran ditahan polis hari ini ketika sedang meninjau keadaan di apartment Sri Murni di Selayang yang diletakkan di bawah Perintah Kawalan Pergerakan Diperketatkan (PKPD), kata setiausaha politiknya.

Muhamed Reza Abdul Ralib memberitahu The Malaysian Insight, Prabakaran mahu mendapatkan maklumat mengenai keadaan penduduk di situ berkenaan tengah hari tadi.

Tiada ulasan: