"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

2 anggota keselamatan bawa wang disyaki untuk beli undi diberkas

FMT Reporters
KOTA KINABALU:
Dua anggota keselamatan diberkas di Lahad Datu semalam selepas dipercayai membawa sejumlah wang, disyaki untuk membeli undi bagi sebuah parti politik.

Sumber memaklumkan mereka ditahan selepas pihak berkuasa menerima maklumat berhubung “tindakannya yang menjadi wakil kepada parti politik itu”.

“Wang itu dipercayai akan diberikan kepada anggota agar mengundi parti berkenaan hari ini,” katanya.

Pengarah SPRM Sabah, S Karunanithy, ketika dihubungi mengesahkan penahanan itu namun enggan mengulas lanjut.

Pengundian awal bagi 16,877 polis dan tentera serta pasangan masing-masing bermula 8 pagi tadi.

Tiada ulasan: