"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

5 cedera termasuk pelajar dalam kejadian tembakan di Banting

FMT Reporters

BANTING:
Tiga pelajar tercedera apabila dirempuh sebuah kereta dinaiki 2 lelaki yang cuba menyelamatkan diri selepas ditembak suspek menaiki motosikal, dalam kejadian berdekatan Sekolah Menengah Kebangsaan Telok Datuk tengah hari tadi.

Pemandu dan penumpang kereta itu juga cedera parah terkena beberapa das tembakan di dada dan beberapa bahagian badan, yang dilepaskan oleh 2 suspek yang mengekori mereka.

“Motif kejadian dipercayai pergaduhan antara 2 kumpulan dan suspek sedang dikenalpasti,” kata Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Fadzil Ahmad dalam kenyataan.

Tiga pelajar terbabit cedera di leher dan kaki dan dikejarkan ke hospital untuk rawatan lanjut. Kedua-dua mangsa tembakan pula masih diberi rawatan kecemasan di Hospital Banting.

Tiada ulasan: