"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Anak lelaki Shah Rukh Khan ditahan, beberapa jenis dadah ditemukan


ARYAN KHAN

MUMBAI: Biro Kawalan Narkotik (NCB) menahan anak lelaki Shah Rukh Khan, Aryan Khan pagi ini, susulan serbuan parti di atas kapal layar dekat sini.

NDTV melaporkan, selain Aryan, 23, tujuh lagi turut ditahan dalam serbuan malam tadi.

Serbuan menemukan 13 gram kokain, 21 gram kanabis, 22 pil methylenedioxymethamphetamine (MDMA) dan 5 gram dadah jenis mephedrone (MD).

“Kesemuanya termasuk dua wanita ditahan untuk soal siasat,” jelas NCB.

Dalam pada itu, Shah Rukh Khan dilihat meninggalkan kediamannya dan menuju ke pejabat peguam sejurus selepas penahanan Aryan disahkan.

Utusan 

Tiada ulasan: