"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Dr Maszlee sah sertai PKR selepas jadi MP Bebas

MALAYSIA DATELINE

Ahli Parlimen Simpang Renggam Dr Maszlee Malik sah menyertai PKR hari ini selepas meninggalkan Bersatu dan Bebas selepas itu.

Maszlee mengumumkan penyertaannya dalam PKR dalam satu majlis penyerahan borang keahlian di Simpang Renggam yang dihadiri Presiden PKR yang juga Pengerusi Pakatan Harapan, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

“Pada hari ini, saya membawa mesej kepada orang-orang muda dan yang seusia dengan saya, bahawa harapan masih belum pudar. Kita masih punya harapan untuk bangkit semula dan membawa perubahan.

“Maka atas dasar inilah, saya seperti anda semua, rakyat biasa, rakyat marhaen, yang inginkan perubahan, membuat keputusan yang besar untuk bersama PKR,

“Hari ini, saya, ahli keluarga saya, para penyokong, keluarga besar Simpang Renggam akan mengundi, dan 500 rakyat Simpang Renggam akan menyerahkan borang permohonan keahlian menyertai PKR,” katanya disertai sorakan reformasi oleh penonton yang hadir.

Tiada ulasan: