"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

40 bekas ahli Pas sertai AMANAH di Sungai Limau Kedah

MALAYSIA DATELINE

AMANAH meraikan kemasukan 40 bekas ahli dan penyokong Pas di Kampong Kuala Bangka, Sungai Limau yang menyerahkan borang permohonan untuk menyertai parti itu baru-baru ini.

Kemasukan mereka disambut oleh bekas pemimpin yang kini Naib Presiden AMANAH, Datuk Mahfuz Omar.

“Tahniah dan terima kasih kepada penduduk Kampong Kuala Bangka diatas kesedaran politik dan keberanian mereka untuk bersuara,” kata Mahfuz menerusi facebook beliau.

Bagi ahli parlimen Pokok Sena itu,rakyat mula lihat yang perjuangan Pas hari ini hanyalah untuk mendapatkan kuasa semata-mata, parti itu juga sudah hilang roh perjuangan, tidak seperti ketika mereka bergelar pembangkang.

Mahfuz memberikan ucapan meraikan ahli baru AMANAH di Sungai Limau.

Hadir sama dalam majlis ringkas itu, Ketua Amanah Kawasan Jerai, Cikgu Mohsin Shaib, Ketua Pemuda Amanah Negeri Kedah, Mohd Ridzwan Arshad Ahmad serta Ketua Wanita Amanah Jerai, Puan Siti Balkish Hussein serta pimpinan Amanah Kawasan Jerai.

Mereka turut menyambut baik langkah penduduk kampong itu dan mengalu-alukan penghijrahan mereka kedalam Parti Amanah Negara.

Tiada ulasan: