"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

‘Lelaki gelap’ bogel cabul pelajar universiti diburu

FMT Reporters

PETALING JAYA: Polis sedang mengesan lelaki yang disyaki terlibat kes cabul seorang pelajar wanita sebuah universiti swasta dalam kejadian di Jalan Batu Hijau, Kampar, Perak, kelmarin.

Dalam kejadian 9 malam itu, mangsa berusia 19 tahun mendakwa dipeluk suspek dari belakang ketika dalam perjalanan dari rumah ke kedai di kawasan berhampiran.

Ketua Polis Daerah Kampar, Mohamad Nazri Daud berkata, mangsa yang terkejut dengan tindakan suspek menjerit sebelum lelaki itu melarikan diri ke dalam kawasan semak.

Nazri berkata, pada masa sama, seorang lelaki yang juga penuntut universiti sama yang melihat kejadian segera membantu mangsa.

“Menurut pelajar terbabit, suspek yang tidak dikenali itu berkulit gelap dan tidak memakai pakaian. Ketika kejadian, dia berjalan seorang diri untuk pergi ke kedai.

“Berikutan keadaan sekeliling yang agak samar-samar, mangsa tidak dapat mengecam suspek namun memaklumkan lelaki itu berkulit gelap,” katanya menurut laporan Utusan Malaysia.

Tiada ulasan: