"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Hentikan penyebaran video mengaibkan

HarapanDaily.com

Exco Wanita PKR Noraziah Razit menggesa semua pihak untuk menghentikan penyebaran video mengaibkan.

“Saya sangat dukacita dengan penyebaran video tersebut dan percaya penyebaran video itu dilakukan oleh pihak tertentu yang bermotifkan politik bertujuan mendatangkan ketidaksenangan kepada Kerajaan Perpaduan.

“Pada masa yang sama, saya ingin mengingatkan bahawa beberapa tahun lalu juga pernah tersebar video yang kononnya membabitkan pemimpin tertentu yang kemudiannya didiamkan begitu sahaja sehingga kini.

“Saya menyeru kepada semua pihak untuk memberhentikan penyebaran video seumpama ini dan menyerahkan kepada pihak berkuasa untuk mengambil tindakkan,” kata Noraziah yang juga merupakan Ketua Biro Pembangunan Komuniti Wanita PKR.

Video selama tiga minit memaparkan dua lelaki bercakap mengenai perkara sumbang dan ia ditularkan menerusi WhatsApp.

Salah seorang daripada mereka kelihatan seperti mantan profesor, Dr Mohd Agus Yusoff.

Dalam perkembangan berkaitan, Menteri Komunikasi dan Digital Fahmi Fadzil telah mengesahkan Agus meletakkan jawatan sebagai ketua pengarah Jabatan Komunikasi Komuniti (J-Kom)

Tiada ulasan: