"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Isteri orang sanggup jual kereta demi kahwini teman lelaki

KOSMO
Angsumalin menjual kereta Toyota Vios miliknya untuk mengahwini teman lelakinya. – Sanook
BANGKOK – Seorang wanita di Thailand terdesak untuk menjual keretanya dengan segera dalam usaha mengumpul wang untuk berkahwin dengan teman lelakinya meskipun dia sudah bersuami, lapor laman berita Thaiger hari ini.

Angsumalin menjadi perhatian ramai kerana mengiklankan jualan keretanya berserta sepanduk  memberitahu tujuan dia menjual kenderaan itu.

“Mahu dijual segera! Saya sedang mengumpul wang untuk mengahwini teman lelaki. Harganya 90,000 baht (RM11,908). Tunai sahaja dan boleh dirundingkan,” kata iklan jualan tersebut.

Kereta tersebut adalah model Toyota Vios keluaran 2005. Harga pasaran semasa bagi model sama adalah sekitar  99,000 baht (RM13,099).

Menurut Angsumalin, dia mahu mengahwini teman lelakinya secepat mungkin, namun tidak mempunyai wang mencukupi.

Dia juga mengaku sudah berkahwin, namun telah jatuh cinta kepada rakan sekerjanya itu.

“Kita berada di zaman baharu. Wanita yang mempunyai dua suami akan menang. Jika lelaki boleh berkahwin dua, mengapa tidak saya?” ujarnya. – AGENSI 

Tiada ulasan: