"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kedah pulak....

 
Berita hari ini heboh mengatakan Exco Kedah V Arumugam telah menyerahkan surat perletakan jawatan sebagai ADUN Selambau atas alasan sudah tidak tahan dengan tekanan gerombolan BN yang menggunakan segenap agensi kerajan di bawahnya supaya menyeberang ke BN. Tekanan kepada beliau sangat dahsyat yang membabitkan keluarga beliau dan sahabat handai. Jadi jalan terbaik sebagai seorang yang bermaruah ialah meletakkan jawatan supaya PRK dapat di adakan. Apa yang yang beliau khuatir memang realiti yang berlaku kini seperti berlakunya rampasan kuasa di Perak. Tragedi menculik dan menyeberang adalah Modu Operandi BN utnuk merampas semula kerajaan-kerajaan yang jatu ke tangan Pakatan Rakyat melalui PRU yang lalu.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Tiada ulasan: