"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Perang Besar, Hanya 6 exco angkat sumpah ?

IPOH , 10 Feb :-Berita sedang bertiup Kencang di Istana Bukit Candan bahawa hanya 6 orang sahaja yang akan mengangkat sumpah sebagai Ahli Majlis mesyuarat Kerajaan Negeri (AMMK) pada pagi.


Pada jangkaan saya yang akan mengangkat sumpah pada pagi ini termasuk berita yang sedang diperkatakan di Kuala Kangsar 6 borang yang akan angkat sumpah ialah :-

1. Manong- Ramly Zahari
2. Sungai Rapat - Hamidah Osman
3. Cenderiang - Mah Hon San
4. Kota Tampan - Shaarani bin Mohamad
5. Sungai Manik - Zainol Fadzi Paharudin
6. Kamunting - Mohamed Zahir Khalid

Setakat ini hampir pasti dan akan menjadi kenyataan 3 orang yang melompat tidak temasuk dalam senarai yang akan dilantik menjadi Exco.
                                                                                                                                                                                                                                                                                  http://idhamlim.blogspot.com/

Tiada ulasan: