"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Isu Aduka : Lidah Rais Yatim ada dua macam

Afrar Yunus

Dalam dua hari dua macam Rais bercakap soal blogger Aduka Taruna.

Kelmarin Rais berkata, blogger berkenaan yang sudah memohon maaf kepada seluruh rakyat Malaysia dan menarik balik 'posting'nya yang menjadi isu sekarang ini tidak akan didakwa.

Hari ini Rais bercakap
macam lain pula - Aduka perlu memohon maaf dihadapan Hakim dan boleh memohon maaf secara formal kepada keluarga Diraja Johor.

Bukankah Rais ini juga pernah membakar jambatan ketika melompat dan berada dalam Parti Semangat 46 dan berjanji tidak akan berpatah balik.

Entah cara apa yang dia gunakan untuk menyeberang kembali ke dalam UMNO.

Masa itupun lidahnya sudah bercakap dua macam.

Orang yang kenal Rais berkata, "biasalah. Itulah Rais ! "

http://alkerohi.blogspot.com/

Tiada ulasan: