"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

BUKTI: Mahathir Penjilat Lendir dan Agen Zionist Di Malaysia

setisab
Anwar ditangkap, didera dan dikhianati olih Mahathir serta jerangkong aparat kepimpinan Umno harami sekitar 1998. Pada 1999, seorang India yang menyamar Melayu yang dulunya mengikut bapanya berhijrah ke Tanah Melayu kemudiannya diusung dan dijunjung oleh Melayu Umno menjadi Perdana Menteri telah meminta bantu Israel / Yahudi / Zionist laknatullah untuk menekan dan mengkhianati agama Islam di negara kita, Malaysia... !!

Persekongkolan Mahathir, Umno dan Zionist ini adalah konspirasi pengkhianatan yang teramat bahaya terhadap bukan sahaja negara dan bangsa tetapi lebih utama adalah terhadap Agama Islam.
Setiap tindakan yang menjurus kepada menyokong Mahathir dan parti dokongannya, UMNO jelas membawa maksud Pengkhianatan terhadap Agama, Bangsa dan Negara... !!! 

Tiada ulasan: