"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Berita Ini Menyebabkan Umno-Bn Susah Hati

Angkasanuri
Hakim Mahkamah Tinggi Datuk Mohd Zabidin Mohd Diah hari ini menolak tiga bahan bukti iaitu botol air mineral, berus gigi dan tuala Good Morning yang menjadi rujukan DNA dalam perbicaraan Liwat 2 melibatkan Dato Seri Anwar Ibrahim. Mahkamah mendapati tiga barang itu diperoleh secara tidak adil. Barang-barang dan perkara yang berkaitan akan ditolak daripada perbicaraan ini,” katanya.Justeru, katanya, sampel DNA yang diperolehi itu juga tidak boleh diterima.

Keputusan ini tak bermakna keyakinan saya pada sistem kehakiman Malaysia sudah berubah. Perbicaraan masih berlangsung macam-macam boleh berlaku.Cuma saya bimbang selepas ini DNA siapa bakal menjadi mangsa? Pastikan anda tidak meninggalkan kesan DNA anda di tempat umum dan terbuka.

Semasa di Kerdau dahulu, banner lelaki Y bakal datang ke kawasan itu tersebar luar dipercayai didalangi oleh Umno. Begitu juga semasa di Merlimau, gambar lucah isu berkenaan menjadi bahan kempen Umno. sekarang apa lagi modal Umno? Tak habis-habis nak sebar cerita dan gambar lucah?

Keputusan Hakim itu juga menyebabkan Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden berkata pihak pendakwaan belum bersedia untuk meneruskan perbicaraan, meskipun beliau mempunyai tiga saksi lagi.Kita tunggu apa lagi drama yang seterusnya...
http://angkasanuri.blogspot.com/

Tiada ulasan: