"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kenali Farahhana Yg Samakan TGNA Ngan Ayah Pin!!!




...keratan akhbar semalam...
Low class la Pertubuhan Kebangsaan Jaringan Melayu Malaysia (JMM) apabila Pengarahnya lagu nie.


dah rupe gaya perempuan simpanan pengikut ayah pin minah nie?
... cermin diri dulu sebelum kutuk ulama'.....

Tapi kalu korg bukak FB dia dah tukar gambar dia..semalam  elok lagi gambar dia tak pakai tudung senyum2 kambing gitu..petang semalam nih dia dah tukar gambar pompuan arab....


...gambor-gambor seksi dah takde le...
 

1 ulasan:

Unknown berkata...

hahaha...dia baru terasa yg penampilan dia sebelum ni tak elok...skrg nak cover la konon.

lepas ni mesti buat akaun FB yg baru kot tapi guna nama lain.

drp pemuda ampang