"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

JOM pakat boikot kedai mamak UMNO nie....

Lan Tmn Ria
Gambar kat atas ni kedai mamak Makbul sebelah stesyen minyak Caltex@IPD Polis Kuala Muda @lagenda heights...pukui 8.00 pagi dah bukak dah kedai mamak ni sbb nak supply ration@bungkuih dlm plastik hitam utk setan2 yg xposa...Awat Pejabat Agama Kuala Muda x nampak ke sebab tahun sudah pun mcm ni jugak...xdak tindakan diambik..takkan nak tunggu masuk suratkhabaq baru nak ambik tindakan kot..??MPSPK buat pa??Ahli Majlis buat pa????kalu boikot pun xkan biaq maksiat terangan lagu tu...
Ni pulak gambaq tokey dia...nama sedap Makbul Ilahi...tapi perangai mcm Makbul Syaitani...sbb la ni dia jadi pembekal utama kat anak2 setan xposa ration lepaih semua geng sekapai dia mcm Nasmir,Pelita,Subaidah dll restoran mamak pakat bukak start pukoi 3 petang sebagai mematuhi arahan Kerajaan Negeri...

Nak tau sapa mamak UMNO ni...dia ni pon spesis Ghani Jiman yg dok kat Penang dok tembak Lim Guan Eng tu...tembak kuat...habuk pun tada..banyak buat statement dlm surat khabaq kondem Kjaan Negeri...klik sini,sini

JOM pakat boikot kedai mamak UMNO nie....
-tko-

Tiada ulasan: