"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kalimah suci dihina: Majlis Perbandaran Dungun makan gaji buta

awang_ja
JANGAN TERKEJUT !! Gambar ini dirakam pada 02 Ogos jam 1 tengahari di laluan utama projek menaiktaraf jalan Sura Gate - Kuala Dungun.Keadaan ini berlarutan sudah lima hari sebelum gambar ini dirakam tanpa pemantauan dan tindakan daripada pihak yang berwajib seperti Majlis Perbandaran Dungun (MPD) dan juga Pejabat Agama Islam Dungun.


Tidak pasti adakah semua ini terlepas pandang atau kurang prihatin dan peka kejadian yang amat memalukan ini.


Adakah pihak MPD akan segera bertindak bilamana jika signboard itu tertera gambar pimpinan Umno BN Dungun.Nescaya sudah tentu kontraktor ini akan disaman atau disenaraihitamkan akibat sikap sambil lewa ini.


Rakyat Dungun sedia maklum kepantasan dan keaktifan pihak MPD dalam memantau kawasan perbandaran terutama yang melibatkan para peniaga dan juga landskap.Baner-baner yang dipasang oleh pihak yang tak sehaluan dengan pihak Umno BN Dungun akan segera dibuang jika menyakitkan mata memandang dan juga membacanya.

Cerita selanjutnya dan gambar-gambar tempat lokasi..klik DI SINI

Tiada ulasan: